Solutii pentru a scapa de pete !!!

Dragele mele astăzi va prezint câteva trucuri pentru a scapa de multe pete greu de scos .
  În atâția ani am avut parte de multe surprize neplăcute cu petele iar din fiecare surpriza neplăcută am făcut o lecție de ținut minte ,acum as vrea sa va dezvalui și vouă câteva din secretele mele de a face fața petelor greu de scos cu câteva produse pe care sigur le aveți prin casa . 

   1! Ceara de lumânări se usucă mai întâi cu uscatorul de par pana se înmoie apoi se îndepărtează cu un șervețel .
    2! Urmele de pahar lăsate pe masa de lemn se îndepărtează cu un amestec din o linguriță de unt ; o lingura de maioneza și puțin scrum de tigare . 
      3!! Urmele de pe pereți de pix s-au creion dispar foarte rapid dacă pui peste ele pasta din săpun ras și bicarbonat de sodiu . 
      4! Guma de mestecat se îndepărtează foarte simplu cu câteva cuburi de gheata . 
     5! Pentru petele de grăsime trebuie sa știți ca pata trebuie curata mai mult iar mai apoi trebuie sa frecați cu alcool alb.
    6! Petele de iarba verde s-au cernea se scot cu 2 lingurițe de spirt și 2 lingurițe de apa . 
     7! Ai scăpat din greșeală cana  de cafea s-au de ceai pe tine ?problema se rezolva rapid cu oțet alb 

     8! Petele de mucegai dispar ușor cu suc de lămâie . 
 Cam atât pentru astăzi ! Sper sa va fie de folos acest articol ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...