Încă 3 carti adăugate în colecția mea !

Bine v-am regăsit dragi cititori , și așa Cum v-am promis în aceasta seara am revenit cu un articol despre cele 3 carti pe care mi le-am achiziționat . 
    Îmi place sa citesc , sa citesc o carte , cu file ,nu una online ! 
   De când cu tehnologia parcă mă atrage și mai mult sa citesc carti dar reale .

     Mi-Am luat cărțile de pe site-ul RAO , despre care am scris câteva articole,  răsfoind printre carti mi-a fost foarte greu sa aleg dar intr-un final  am ales și am plasat comanda . Țin sa menționez ca ,comanda a ajuns foarte rapid ! 
    Eu sunt o fire mai romantica , defapt o romantica incurabila dacă se poate spune și așa ,ador poveștile de dragoste sunt pasiunea mea dar îmi plac și cărțile despre întâmplări haioase , de  aceea am luat 2 carti despre povesti de dragoste și 1 cu o poveste haioasa .

     Inainte de a le comanda am citit câte un pic despre fiecare pentru a vedea cam despre ce este vorba ,și în câteva rânduri mai jos Vă voi da câte un scurt rezumat al fiecareia , poate  va vor interesa !!!!



     😊😊😊😊UN ALTFEL DE CRĂCIUN -de JOHN GRISHAM .


    În aceasta carte veți găsi o poveste haioasa scrisa de John despre un cuplu Luther Krank și soția lui Nora care s-au saturat de reclamele de Crăciun ,de febra cumpărăturilor , de decorații și cadouri și mai ales de cheltuieli și decid sa facă o mica escapada de 10 zile în Caraïbe cu banii economisiți .
   Grisham va reuși sa ne descrie cu mult umor agitația specifica acestui moment al anului ,cât și încercările cuplului rr a scăpa de asalturile cunoscuților și de criticul vecinilor pentru ca nu au decorat casa așa Cum face un adevărat cuplu american de Crăciun . 


Suna destul de interesant și deabia aștept sa mă apuc de citit sper sa nu fiu dezamăgită , când mă voi apuca de citit mi-as dorii sa rad !!!




AMURG PARTEA A II -a 
de STEPHENIE MEYER 

Acesta poveste este una foarte frumoasa , am văzut și filmul , dar mi-ar plăcea sa citesc și cartea pentru a savura povestea . 
 Isabella Swan nu are parte de prea multa distracție de când sa mutat intr-un orășel numit FORKS , acolo ploua mai mereu .
  În acest capitol ea se îndrăgostește de Edward Cullen ( despre care se zvonește ca este vampir ) . 
Din acest moment viața ei se complica destul de mult ,cu toate acestea Edward este atras la rândul lui de Bella dat și de mirosul sângelui ei , așa ca fiecare apriere de iubita lui este în același timp o plăcere divina dar și un chin teribil .

Acesta carte știu sigur ca nu mă va dezamăgii! ! 




EVERMORE SERIA NEMURITORI VOL.  1 
de ALYSON NOËL 
 Ei bine , dacă în a doua carte am avut habar despre ce se va întâmpla ,în acesta carte nu am . 
Tot ce știu este ca va fii o carte foarte interesanta și o poveste de dragoste care se va termina frumos ,cel puțin așa sper . 

  Aceasta este prima carte din seria extraordinara a lui Alyson Noël .
  De când un teribil accident a curmat viețile membrilor familiei ei , Ever poate vedea aure , auzi gândurile oamenilor și afla o întreagă poveste a unui om doar printr-o simpla atingere .

 Încercând cu disperare sa își ascundă abilitățile ,ea este privită de colegi drept ciudata scolii ,dar  totul  se schimba în mementul în care îl întâlnește pe Damen . 
Deman Auguste , un băiat splendid ,exotic și bogat . 
 El este singurul care poate face sa amuteasca toate sunetele din capul ei . 
Pe măsură ce Ever este atrasa din ce în ce mai adânc în lumea lui misterioasa și plina de secrete , ea costat ca  întrebările sunt mai multe decât răspunsurile . 
Ea nu știe cine este el cu adevărat dar îi este foarte clar ca este îndrăgostită nebunește de el dar fără speranțe . 



Dragii mei cam atât pentru acesta seara !
 Urati-mi spor la citit iar dacă cineva le-a citit înaintea mea o rog sa îmi lase un comm. Cu părerea despre cartea citita !!! 

Sper sa va ajute sa  va motivați și sa citiți .
Va dau un sfat , nici-un site online de citit nu este ca o carte citita de-adevaratelea lângă ca o cana fierbinte  de ceai!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...