Câteva lucruri pe care nu le știai despre consumul excesiv de zahar !

 Am ceva timp de când mi-am propus sa nu mai exagerez cu consumul de zahar .
  Zaharul la fel ca și alte alimente are beneficiile lui dar și dezavantajele în cazul unui consum exagerat . 
   În rândurile de mai jos va voi dezvălui de ce nu este bine sa consumam zahar în exces .

 1) Produce  afecțiunii grave inimii 
2) Poate produce cancer la sân  s-au cancer de col 
3) Zaharul și alcoolul în exces afectează grav ficatul 
4) Produce  diabet 
5) Duce la obezitate 
6) Înaintează apariția ridurilor 
7) O cantitate mare de zahar iți  poate schimba starea de spirit devenind agitata și nervoasa 
8) După un timp va veți da seama ca nici ciocolata nu este îndeajuns de dulce .
 9) Din cauza zaharului veți fi mult mai obosiți , fiindcă zaharul accelereaza energia voastră , dar doar pentru scurt timp .



 Inainte va spun  drept consumam foarte mult zahar ,în special la cafea foloseam câte 3-4 cubulete și consumam circa 4-5 cafele pe zi , în afară de asta alt fel de dulciuri nu consumam iar când m-am documentat mi-am dat seama ca , consum prea mult zahar . 
 Acum consum circa 2 cubulete de zahar la o cafea și am redus și numărul cafelelor și intradevar corpul meu este mai bine .
Dacă ai una s-au mai multe din afecțiunile de mai sus ar fi bine sa lași consumul de zahar în exces !!!
   😊😊😊😊😊🙌🙌

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...