Idei pentru locuri de joaca !

Uf, suntem deabia în luna septembrie și deja începe sa se simtă schimbarea vremii , nu prea îmi place sezonul rece , motivul este băiețelul meu care pe timp de vara poate alerga pe afară cât e ziua de mare , pe când iarna este frig și își va petrece majoritatea timpului în casa ,problema fiind cu jucăriile de care se plictisește foarte repede , și nu îmi permit nici sa cumpăr jucării în fiecare zi ,anul trecut era mititel și nu îl prea interesau dar anul acesta este jale , la 2 ani ai lui pun pariu ca pana în primăvara mă va face praf . 
Fiindcă și eu vreau sa găsesc o soluție și sa va ajut și pe voi cu câteva idei mia venit mie ideea sa caut eu prima . 
  Acum cred ca soluția pe care am găsit este destul de buna ,sa facem câteva amenajări locuri de joaca modulare în casa . 
   În primul rand trebuie sa pregătiți o încăpere numai pentru acest loc de joaca , o camera unde sa fie destul loc dar și protecție pentru siguranța copilului . 
    În al doilea rand trebuie sa va decideți dacă alegeți sa investiți intr-un modul de joaca sau doar elemente din plastic , burete sau altele . 
    Iar dacă ați ales un modular de joaca așa Cum am făcut eu trebuie sa va gândiți și ce elemente distractive mai puteți folosi pentru a face locul de joaca cât mai interesant .
   Puteți alege dintre jucării de plastic, elemente soft , elemente electrice sau elemente de creație și zona artistica (lego,  scena de karaoke ,nisip kinetic ,console de jocuri etc .) .
Eu m-am uitat deja pe site și am ales cam ce as vrea sa am în casa ,este vorba despre locul de joaca modular numărul 3 (vezi aici )👇 
    Am doar o singura problemuța" dar pe care voi încerca să o remediez și acesta este ca vârstă minima este de 3 ani , eu voi suna frumușel și voi face câteva schimbări necesare înainte de al comanda . 
   Locul de joaca are structura metalica , elemente de plastic și elemente din burete .
   Ca dotări are destule minunății pentru a nu se plictisi cel mic , are topogan , piscina cu bile , obstacole verticale și orizontale și multe altele . 
Imagineaza-ți cât de greu va fi sa îl dezveti dar mai bine așa decât sa plânga . Atât pe timp de iarna cât și pe timp de vara este o soluție destul de buna dar ținând cont ca iarna-i lunga , omatu-i mare , fără electricitate sigur vom rămâne macar băiatul sa fie vesel . 
Și ținând cont și de prietenele tale care au și ele copii sigur te vor vizita mai des și uite așa faci 2 afaceri la cheie dintr-un singur foc . Acum analizați , puneți în practica analiza și la final culegeți rezultatul . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...