Vreau un cadou de pe Online Bijoux. ....

Mai este foarte putin timp pana la ziua mea ,deja prietenii,familia si sotul meu ma intreaba cam ce imi doresc . Si le-am raspuns .
 
Imi doresc bijuterii de pe OnlineBijoux . De ce de fix de pe acest site? Este simplu , ei au o gama larga de produse din care prietenii imi pot alege. Bineinteles am si eu pretențiile mele , vreau ca bijuteriile sa fie ori de argint ori făcute handmade. Dar cu toate pretențiile mele ei au de unde alege.
Deja m-am orientat spre câteva produse pe care mi le-as dori.
Primul ar fi acest set de bijuterii 
Set Bijox Argint
Un set fabulos din argint925  rodiat  cu un design italian si cu pietre "zirconia' pe culorile alb si albastru, as avea la ce sa-l asortez , de curând mi-am achiziționat o minunata rochie albastră si cu pantofii o rezolvăm ii cumpărăm , doar setul sa mi-l luati.

Al doilea lucru care ma încântat  după cum spus as vrea si ceva hand made deoarece eu apreciez foarte mult munca depusă de acesti oameni.
Rosul este a 2 culoare pe care o prefer si slavă Domnului ținute rosii am o tonă .
Asa ca privind produsele am remarcat acest Colier Handmade
Un colier mirific handmade placat cu aur de 24k si pietre din sticlă Murano in culori precum visiniu,auriu si maro sidefat. 
Preturi nu v-am scris deoarece nu sunt scumpe , sunt ok, .
Bine inteles eu am mai vazut si alte produse care cred ca mi s-ar potrivi .....Asa ca sa aveti de unde alege 

Deci dragi prieteni ati face bine sa-mi cumpărați cadourile pe care le astept cu atâta ardoare. Sper sa urmăriți blogul meu ai sa comandati  imediat 
OnlineBijoux bijuteria mea!!!!!
Alegeți si voi si nu veti regreta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...