Star si Banca Transilvaniei sunt alături de noi pentru a ne indeplinii visele!!!!!

Buna dragii mei , nu v-ar plăcea sa aveti nelimitat la dorințe?

Nu vi sa intamplat sa vă doriti ceva,fie un laptop nou sau o vacanta bine meritată,dar nu va permiteți? 

Ei bine Star alaturi de Banca Transilvania ne ofera programul Star Card Forte,
iar cu acest program orce este posibil,orce vă doriti vi se poate indeplinii.
Va voi povesti despre visul meu din totdeauna de a fii mireasa.
Visul meu de a-mi face nunta
,este probabil si visul multor tineri. Dar cum o nunta nu se face cu 3 lei iar eu sunt mai pretențioasă ,vreau ce este mai bun pentru cea mai importanta zi din viata mea , iar cheltuielile ma depăsesc , singura nu ma puteam descurca  cu totul , aveam nevoie de bani, dar cum banii nu ii găsesti in drum ,imi cam pierdusem speranta ,pana cand mi-a aparut in cale acest program Star Forte. Bine inteles ca la inceput imi era teama ,nu credeam ca este posibil sa beneficiez de pana la 5000 de euro asa de usor,dar după ce am vorbit cu angajații de la Banca Transilvania m-am linistit, mi-ai spus ca totul este adevarat si este posibil.

In sfarsit imi puteam indeplinii visul,pe langa banii de care aveam nevoi mi-au mai oferit si posibilitatea de a-mi face toate cumparaturile cu ajutorul unui Card de cumpărături  ,fara dobândă si in rate cum imi doream eu 
Acum imi planific luna de miere iar eu cred ca tot cu ajutorul lor imi voi indeplinii visul la fel cum am facut si cu nunta. Multumesc Star fara ajutorul vostru nu a-si fi reusit.

Star ne pune la dispozitie 8000 de magazine din care putem face cumpărături cu Cardul Star Forte, in orce domeniul fie el pentru copii, decorațiuni ,electrocasnice sau ce vrem noi.
Revenind la ceea ce ne intereseaza , adica cum facem acest card? Foarte simplu,acest Card Star Forte il putem face la orice Bancă  Transilvania.
In plus pentru toate cumpărăturile primesti Puncte Star , 1punct=1leu.
Punctele acumulate le le putem folosi pentru cumpărături in orcare dintre cele peste 7,500 de magazine partenere cu Star , fie online fie offline.
Deci spor la shopping! !!!
Acum va voi mai delecta cu câteva avantaje pe care ni le ofera Cardul Star ,cum ar fi :
Primesti cardul gratuit(gata cu cheltuielile )
Primesti bonus 10lei puncte Star la prima plata cu cardul Star la comercianți .
Costuri 0 la utilizarea cardul fie in țară fie in strainatate (deci poți pleca linistită in vacanta,nu vei taxată )
In plus daca le povestești prietenilor tăi despre acest card iar ei la îndrumarea ta intra in acest program ,tu primesti 50lei puncte Star .
Deci nu mai astepta Star si Banca Transilvaniei sunt langa tine, visul tau contează, asa ca urmeaza-l si îndeplinește-l cu ajutorul lor!!!!
Acest articol participa la 'SuperBlog 2015' !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...